CINIBA - CINIBA

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.
Slider

26 listopada w środę o 14.00 w CINiBA odbyła się konferencja metodyczna pod tytułem "Uczeń otwarty na czytanie. Kształtowanie postaw czytelniczych". Spotkanie było adresowane dla nauczycieli, bibliotekarzy oraz wszystkich zainteresowanych tematyką kultury czytelniczej. Obrady obejmowały zarówno część teoretyczną, jak i dyskusję na temat dobrych praktyk w tym zakresie. Organizatorami wydarzenia byli Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka oraz Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli „WOM” w Katowicach. Serdecznie dziękujemy za udział.

 

Program

14.00 – 14.45 Wykład inauguracyjny, dr Krystyna Koziołek Uniwersytet Śląski w Katowicach

14.45 – 15.00 Nowe propozycje lekturowe. Powieść detektywistyczna w szkole podstawowej – o wybranych książkach słów kilka, dr Lucyna Sadzikowska Uniwersytet Śląski w Katowicach

15.00 – 15.15 Przerwa kawowa

15.15 – 16.45 Rozbudzanie zainteresowań czytelniczych  – przykłady dobrych praktyk:

  • Tuwimowo, czyli pomysł na udaną imprezę biblioteczną, Iwona Műller – doradca metodyczny ds. bibliotek szkolnych w Katowicach
  • ­O nietypowym rajdzie z książką w tle, Jolanta Rolnik – nauczyciel bibliotekarz w Zespole Szkół nr 5 w Tychach
  • O nietuzinkowych pomysłach na czytanie, Bożena Kozieńska – nauczyciel bibliotekarz w Zespole Szkół nr 2 w Tychach
  • Lapbook, Katarzyna Stącel – nauczyciel bibliotekarz w Szkole Podstawowej nr 37 w Bytomiu

16.45 – 17.15 Nowoczesna biblioteka hybrydowa – prezentacja CINiBA (dla chętnych), Jadwiga Witek, Tomasz Zięba – CINiBA

17.15  Zakończenie konferencji


Zgłoszenie uczestnictwa w konferencji do 24 listopada 2014 r.

Zapisy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Udostępnij